1 martie 2013

Promit



    Promit ca am sa sterg cu o carpa fiecare firicel de lacrima care s-a adunat pe tavanul singuratatii si disperarii. Am sa-ti scot numele din minte si-am sa-l inec in oceanul din suflet pe care l-am strans zi de zi pana acum. Promit ca voi uita de fiecare moment care a ramas intiparit pe zidurile noptii, si care a devenit sacru. Am sa le desacralizez, pe fiecare in parte, cu o rabdare nemaiintalnita. Am sa-ti spanzur mirosul si roua de pe ochi chiar de propriu-ti fir de par. Promit ca voi fi fara de mila ca sa ma recuperez pe mine.
    Am ramas undeva in trecut, neclintita si fara de viata. Promit ca am sa ajung la Mine si am sa ma reiau de unde m-am pierdut. Promit ca voi invata sa iubesc. In fiecare zi, de acum incolo.

8 comentarii:

Unknown spunea...

foarte frumos!bravo:-*

Unknown spunea...

Multumesc. :)

Eu si cu mine. spunea...

Am impresia ca ai scris intr-o stare mai lipsita de culoare decat de obicei.Dar totusi,reusesti sa ma surprinzi placut de fiecare data,si spunandu-ti lucrul acesta sa continui tot asa.Totul e cu un scop tine minte asta!


PS. Nu lua decizii cand esti trista,nu face promisiuni cand esti fericita.

Unknown spunea...

Stii ce-mi place mie sa spun:
In viata aveam un numar limitate de lacrimi, asa ca trebuie sa le folosim chibzuit :)

Unknown spunea...

Nu inteleg de ce ai spus acum ca "totul e cu un scop"...dar e adevarat, cel putin asa imi place sa cred.

Hmm, unele decizii trebuie luate indiferent de stare. Trebuie doar sa vina momentul acela care nu mai poate amana....
Si imi place ce ai scris: "nu face promisiuni cand esti fericita". Mai bine nu face promisiuni deloc, simpla noastra prezenta in viata cuiva poate fi o promisiune.

Unknown spunea...

Asta spuneam si eu! Mi-am folosit in mod excesiv lacrimile, aproape ca mi s-a facut teama ca imi voi seca "fantana". Am nevoie de ele si in urmatorii ani. :)

Mihai Voinescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

Absolut ! :)