13 ianuarie 2013

One of the few



L-am vazut trecand pe langa mine,
Cu pleata in vant, cu miscari sublime.
M-am uitat la el intens s-am zambit,
Posibil ca si Cupidon sa ma fi lovit...

Dar el trecea, trecea, mergea, mergea,
Cu siguranta se gandea la ceva...
Pentru c-avea un aer de visator,
Inima mea nu l-a ales aleator.

Dar nu m-a vazut si nu s-a uitat la mine.
Si ce pacat, stiam ca zambetul meu ii apartine,
De privirea lui as fi avut nevoie...
Te rog, priveste-ma...ai cea mai mare voie!

Dar a trecut, era deja departe,
In acel moment simteam ca un univers ne desparte.
As fi avut nevoie...sa stiu
Daca e El. Sa ma pot simti un om viu.

Mersul lui era perfect, usor si drept...
Oare de ce mi-a gonit inima din piept?
Statea in gat si inghiteam in sec,
Mai bine nu-l vedeam, numai ca sa nu
              ma mai confrunt cu un esec.

Inca mai am impresia ca-l vad uneori,
E doar o iluzie insa, dintr-o mie de culori.
Se intampla asa pentru ca-l astept mereu
Si il caut in fiecare ochi cu pleata,
in fecare barbat visator. Il caut.

Pana la urma sunt doar eu.






2 comentarii:

Anonim spunea...

Frumoase ganduri. Reflecta perfect trairile unei adolescente indragostite. E ciudat cum atunci cand intalnesti pe cineva potrivit..chiar si dupa cateva momente, dupa o privire, acea persoana continua sa-ti rascoleasca inima si gandurile..ore si zile-n sir

Unknown spunea...

Mda, iti trece dupa un timp, deci e in regula ! :))